3 Ekim 2014 Cuma

Sleek Garden Of Eden Palette

Merhaba güzellikler bugün bir palet incelemesiyle karşınızdayım.
Öncelikle sleek bir ingiliz markası ve ben ürünlerine tek kelimeyle ba-yı-lı-yo-rum :) genellikle paletleriyle ünlü olan sleek hem pigmentasyonlu hem de ince yapılı farlara sahip ki ben renk skalasına bayılıyorum elimden gelse de bütün paletlerine sahip olsam hatta ve hatta türkiyeye gelse de bu ürün bizim gibi makyaj severler palete doysa :) 
 İçinde 12 adet far bulunuyor ve her biri 1.1 gram ağırlığında.


Ben ürünü fotoğraflamadan önce tabi ki kullandım :) bu paletin kahve ve ela gözlüler için ideal bir ürün olduğunu düşünüyorum.3 adet mat 9 adet ışıltılı far bulunuyor



      Swatchlar netten alıntıdır*
Bu paletle yaptığım makyaj ise şu şekilde


Eğer edinebilirsem sleekin faceformunuda istiyorum.bu paleti instagramda ko dupdurushop'tan satın aldım
Hoşçakalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder