14 Mart 2015 Cumartesi

Alışveriş

Merhaba ballar uzun zamandır yazamadığımı farkettim yeni işe girdiğimden olsa gerek :( 

Bugün alışveriş yazımla karşınızdayım şu sıralar yine ve yine almalara doyamıyorum :)

13 martta mac magazalarında satılmaya başlayan mac toledo koleksiyonundan 2 adet ruj kaptım.Koyu olanı zaten biliyorsunuz normaldede satılan sin isimli ruj,bir diğeri kinda sexy'e çok ama çok benzeyen oxblood.Her koleksiyondan bir ruj alma sözüm var kendime ama sözümü şimdiden bozdum :) Tanesi 60₺


Hazır dışarlardayken şu meşhur elca'ya bi uğrayayım dedim tam bir hayal kırıklığı oldu.Hem çalışanın saçma ve gereksiz davranışları hem de magaza beklentilerimi karşılamadı.Ayy o çalışanı bogazlamadıysam kesinlikle insanlığımdan zaten elca çalışanlarına özellikle gıcıklık eğitimi veriliyo eminim! Ay ona dokunmayın ay terter yoksa bakmayın ne varsa o işte gibi laubali konuşmalar! Ayhhh sinirlendim yine.Neyse ben aldıklarımdan bahsedeyim.4 lü far paletini sırf bişeyler almak için almış olabilirim :) fiyatı 45₺ gibi komik bi fiyattı.tekli far'ın rengine bayıldım 16₺ydi o da allıkta 27₺ gibi bi fiyatı vardı

Pastel'e nolmuş yaaa dedirten likit rujlarımıza gelelim asıl.Çok ama çok şaşırttı beni kesinlikle çoook güzeller gerek renkler olsun gerek kalıcılık ve yapısı olsun beni tatmin ettiler .Tabi ki her likit ruj gibi ilk önce dudak içleri kaybolup dudak kenarları kalıp arap bacılar gibi kalabiliyosunuz gün içinde ama :) Lime crime'mımız yoksa pastelimiz var bendeki renkleri 18,19,20 :)




Birde bu güzellik var kiii 15 numara olur kendisi mükemmel bi rengi var hiç birini almasanız bile bunu bulup alın bence :)
 Fiyatları ise çok değişken fiyatlarla aldım ama ortala 12₺ diyebiliriz



Likit ruj aşkım depreşti demek bu ay ;) Sleek markasını ne kadar çok sevdiğimi biliyosunuz likit rujlarınıda bi o kadar sevdim renkleri yapısı kalıcılı beni memnun etti :) 3'ünüde bi blog satışından 40 ₺ ye kaptım :) karlı bi alışveriş oldu benim için

Gel geleilim bu güzelliğe aradım aradım sonunda buldum:)Chanell aşkı olan kuzenim sayesinde buldum diyebilirim çok merak edilen ve övülen bi üründü bende merakıma yenilenlerdenim daha kıyıp kullanamadığım için yorum yapamıyorum:( fiyatı:143₺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder