18 Mart 2015 Çarşamba

Sigma fırçalarım

Merhaba ballar yine bir fırça yazısı yine ben :) 
Benim kadar blog satışı alışverişi yapan var mıdır bilmem ama yine bi ganimet kapmışım ki sormayın :) sigma fırçaları çok merak ediyordum izlediğim bir çok yerli yabancı youtuber severek ve överek bahsediyordu.Hem kaliteli oluşu hemde uygun fiyatlı oluşu (mac fırçalara göre) cazip geliyor.Black fridayde alamadığıma çok üzülmüştüm.Şimdiden merak edenler için paylaşıyım ben toplamda 130₺ gibi bir fiyata aldım bütün fırçaları  

İlk fırçamızla başlayalım o zaman


1-Sigma E40-tapared blending:Dünyaca ünlü karıştırma fırçası diyebilirim Mac 224e muadil olarak gösteriliyor.Normal karıştırma fırçalarına göre daha uzun ve seyrek kıllı ben çok sevdim kendisini ve hiç kıl dökmüyor.Kendisini aydınlatıcı ya da burna kontur yapmak için kullanilabilir bence.

Sigmabeauty fiyatı:16$-21$


2-Sigma E20-short shader:Kücük ve tatlış bi fırça daha.Kirpik diplerimdeki farı dagıtırken ya da daha detaylı far sürmek istediğimde kullanıyorum kısa ve sık tüylü bir fırça.
Sigmabeauty fiyatı:14$-18$


3-Sigma E65-small angle:hayatımın eyeliner fırçasına merhaba deyin kızlar :) Senin agzın yerim ben bugüne kadar nerelerdeydiiiin seeen diyerek başlıyorum :))Şu zamana kadar jel eyelinerla verdiğim savaşı bi bilseniz var ya ama bu fırçayla sanki eyelinerlı doğmuşum gibi oluyorum :) Sentetik bi fırça açılı yani kesik uçluolması kolay bi sürüm sağlıyor.sevdim seni bee :)

Sigmabeauty fiyatı:14$



4-Sigma E50-Large fluff:tombiş bi fırça kendisi farı tek hamlede göz kapağınıza uygulayıp karıştırmada ideal hafif yuvarlak yapıda kare orta boyda bir fırça.ben bazen göz altlarımı pudra ile sabitlemek istediğimde de kullanıyorum

Sigmabeauty fiyatı:16$



5-Sigma E15-flat definer:Kirpik dipleri için en ideal fırçalardan düz ve sentetik kıllara sahip.krem,jel ya da toz ürünleri kolayca uygulayabiliyor.

Sigma beauty fiyati:14$



6-Sigma E55-eye shading:Yumuşak ve yogun kıllara sahip bi far uygulama fırçası.yogun renk vermek için ideal bi yapısı var senide sevdim e55 :)

Sigmabeauty fiyatı:14$-18$

Şimdilik bu kadar tatlışlar görüşmek üzere

Gülşah Atıcı


1 yorum: