24 Nisan 2014 Perşembe

Schwarzkopf Got2b Chaotic Saç Şekillendirici Krem

Merhabalar tatlışlar

Bugün bir saç ürününden bahsedeceğim.İlk görüşte ön yargıyla yaklaştığım bir ürün oldu kokusu muhteşem olsada yapısı sakızın sıvı halini anımsattı bana.Kuzenim tuğbanın tavsiyesiyle bende denemek istedim


Saçım kolay şekil alsada elektriklenen bir saç.Kalın telliyim ama son zamanlarda çok dökülme yaşıyorum ve eski saçlarımı özlüyorum :( 


Neyse bu ürün sıvı formlu bi krem.Normal saç kremine göre daha katı fakat normal kreme göre de sıvı yapıda.Watsonslarda %50 indirimdeyken aldım ben yanılmıyorsam 12.90₺ fiyatı

Mavi renkte olan bu saç ürünü kokusuyla sizi aşık edebilir resmen şıpsevdi kokuyo :) 


Ben bunürünü şekil vermesinden çok saçımın elektriğini alması için kullanıyorum.Size ufak bi tavsiye elinize bol miktarda almayın şirinler gibi masmavi bir saçınız olabilir :)

Saçımın ürünsüz ve ürünlü hali aşağıda



Kendinize güzel bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder