27 Nisan 2014 Pazar

BeautyJoint Alışverişim

Merhaba tatlışlar 

Bugün size beautyjoint.com dan yaptığım alışverişimden bahsedeceğim.bu sitenin adını bir sürü bloggerdan duydum.ayrıca bu site tam bir "makyajsever" canlısı :)

Sitede ki ürünleri dolar cinsinden baktığınızda türkiyeyle kıyaslaması daha kolay oluyor.tek dezavantajı ne kadar ürün seçerseniz o kadar kadar kargo ücretinin yükselmesi.artı yanları ise gelen kargonun çok güzel paketlenmesi,üzerine 17$ gibi komik bi rakamın yazılması(ki alışverişim 100$lıktı:)) ayrıca gift yazıyordu.benim alışverişim yaklaşık 15 günde elimde oldu.ama nasıl beklediğimi Allah bilir yani gümrüğe takıldı mı takılcak mı diye :) 

Kargom şu şekilde ulaştı elime

Çok iyi ve sıkı bir ambalajdı açmam 15dj mı aldı nerdeyse makasla kes kes bitmedi.elime aldığımdaysa mutluluktan

uçuyordum ayrıca hiçbir hasara uğramadan geldi

Aldığım ürünler ise şu şekilde


Elf in bu güzel paletini aldım sorun şu ki dışı yok :) yani aslında bu paleti bir aynalı dış kabı var onuda bi dahaki alışverişimde almayı düşünüyorum

10 adet far,2 adet ruj ve 1 adet allıktan oluşuyor.pigmentasyonları cok iyi zaten

2.ürünüm


Yine bi elfin paleti bunu hiç bir blogger ya da youtuber da görmedim duymadım 7$ gibi komik bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam renkleri şu şekilde

16 adet far,8 adet ruj,2 adet allık 2 adet bronzerı var tam tatillik al çık paleti :)

3.ürünüm

Elfin bu pudrasını aldım duyduğuna göre bu renkler ciltteki renk dengesizliklerini kapatıp pürüzsüz bir görünüm veriyormuş 

4.ürünlerim tabi ki real techniques fırçaları

 Setting brushı çok merak ediyordum gözaltı kapatıcımı pudrayla sabitlemek için kullanacağım foundation brushı da sırf eksik kalmıyım diye aldım :)

5. Ve 6. Ürünüm

 
Ben bu alışverişi sanırım şubat ayında yaptım ve o zaman Rimmel london ın wake me up kapatıcısı watsonslara gelmemişti . Ama hiç beğenmedim kapatıcılığı çok az ve gözaltı çizgilerime dolma yaptı
Elfin kaş ve kirpik jelini aldım 1.99$ dı fiyatı.mac in brow jeline 48₺ verdikten sonra bedava gibi geldi :)

7. Ve 8. Ürünüm


Wet n wildın balm stainlerinden 128 numara pinky promise daha açıp kullanmadım :)
Yine wet n wildın 3lü far paletlerinden 336 numaralı spoiled bratı aldım gece makyajı için ideal bence :)

9.,10.,11. Ürünüm

Rimmel London'ın scandaleyes serisinden nude renkli kalemi kalıcılığı çok iyi göz altımın iç kısımlarına uyguluyorum 
Elf'ın hıghligterını aldım 
Nyx'in allıklarını duymayan yoktur sanırım.instagramdaki satıcılar 35-40tlye satıyorlar.komik bir durum bence

Son ürünlerim ise elf'in bu muhteşem fırçaları


1 adet powder brush (ki acaip kullanışlı pudra,allık.fondoten hatta kontur bile yapıyorum :))
1 adet stipple brush ve 1 adet c brush :)

İlgilendiğiniz için teşekkürler :)

Kendinize güzel bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder