9 Kasım 2014 Pazar

Katy Perry Lashes (Takma kirpik) İncelemesi



Merhaba güzellikler

Bugün farklı bir yazıyla karşınızdayım.ilk kez bir takma kirpik incelemesi yapacağım nacizane düşüncelerimle :) hatam olursa şimdiden affola :)

Watson'slara ilk geldiğinde deli gibi merak etmiştim kendisini.Halbuki daha önce ne bir youtuber ne de bir bloggerda okumuştum.Beni ilk çeken tarafı "%100 İnsan Kılı" ibaresi


E gülşah bunu almadan durur mu koşar watson's a :) Ki normalde watson'sın kendi imalatı olan Lash isimli kirpiklerinede hayranımdır hem uygun fiyatlı hem de çok kullanışlılar.


Bende ki "Feline Fierce" isimli olanı.İç kısımları daha kısa olup dış kısımları daha uzun kıllara sahip bu kirpik


Bahsettiğim gibi üzerinde %100 insan saçı olduğu belirtilmiş ki gerçekten öyle dokunur dokunmaz bunu hissedebiliyorsunuz.Gözde ki duruşu ise inanılmaz doğal tam istediğim yoğunlukta kılları.tabi ki kirpik takma konusunda pek başarılı değilim ama duruşunu seviyoru


Bende ki duruşu ise şu şekilde(Bir gözümü tam takamamışım kusura bakmayın:)


(Gözümü açtığımda farkedilmiyo :)


Ben şişlide ki watson'stan satın aldım fiyatı ise 25.90 tl 

Teşekkürler ilgilendiğiniz için
Kendinize güzel bakın :)
Gülşah Atıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder