13 Kasım 2014 Perşembe

H&M Make Me Blush Allık Paleti

Merhaba güzellikler ;) 




Bu kez de bir allık incelemesiyle karşınızdayım.H&M ürünlerinin seveni de çok sevmeyeni de. Ben seven taraftanım :) allık beklentimi karşılıyor ne beklediğinizde önemli çünkü.


Ne yazık ki isimlendirmemişler bu paletleri hiçbir yazı ya da numara yok.Birinin içinde  kahveli-şeftali-aydinlaticı tarzı renkler var genellikle tercih edilen rengi bu . Diğer palet ise pembe-mürdüm tonlarında ben ikisinide severek kullanıyorum



Pigmentasyonları benim için yeterli,tozutması mevcut ama 8.95 lik bir allık paleti bile satılması mucize bence.maybelinne ya da loreal gibi markalar bu tarz ürünler çıkarmazken H&M i bu konuda tebrik etmek istiyorum

Swatchları ise şu şekilde



Aranızda kullanıp memnun kalmayan var mı?Şimdilik bu kadar ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.Kendinize güzel bakın :) 
Gülşah Aticı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder