2 Kasım 2014 Pazar

Ekim Favorilerim

Merhaba canlar

Bu kez yazım ekim ayının favorilerine ait.Sık kullandığım ürünleri sizinle paylaşmak istedim küçük küçük notlarla


1-M.A.C.'in kendi oluşturduğum far paleti:En çok kullandığım renkler starviolet,handwritten,texture
2-NARS BRONZER LAGUNA:Kendisini genellikle kontur için kullanıyorum ama ekim ayında sıcak bir geçiş rengi olarak kullandım
3-E.L.F. TONE CORRECTİNG POWDER:Özelliğini bilmeden şans eseri aldığım bir ürün iddiasına göre tenimizde ki kusurları düzelten bir yapısı var ben memnunum dibini gördüm
4-RİMMEL LONDON MAGNİF'EYES (006 BRONZE MAGNATE):Aşığım ya aşık!Tek kelimeyle!Pigmentasyon olsun rengin muhteşemliği olsun ba-yıl-dım
5-M.A.C. MİNERALİZE SKİNFİNİSH (SOFT AND GENTLE):Hayatımın aydınlatıcısı diyebilirim çok hoş bir ışıltısı var bu ay çok kullandım yine 
6-H&M MAKE ME BLUSH ALLIK PALETİ:Hiç ummadığım şekilde beğendiğim allık paleti.Biraz tozutuyor kabul ediyorum ama ben tonlarını sevdim
7-M.A.C. PAİNT POT PAİNTERLY:Göz bazı olarak kullanıyorum kalıcılığı çok iyi 
8-MAYBELİNNE BABY-SKİN İNSTANT PORE ERASER:Ülkemizde neden bulunmadığını anlamadığım ürün.uygun fiyatlı olması en güzel sebebi ben günlük makyajlarımda sıklıkla kullanıyorum
9-MAYBELİNNE BABY-LİPS LİPBALM (SOOTHİNG SORBET):Türkiye'ye babylipsler geldi çok şükür :) Ama bende ki başka bir serisi nemlendirmesinden memnunum hafif pembe bir rengi var
10-YVES SAİNT LAURENT ROUGE VOLUPTE SHİNE (7):Çok doğal toprak tonlu bir ruj
11-MAYBELİNNE FİT ME CONCEALER(20 SAND):Yine ülkemizdeolmayan bir ürün malesef :( umarım en kısa zamanda gelir.Ben kapatıcılığından ve yapısından memnunum.
12-M.A.C. LİP PENCİL (CURRANT):Bir blog satışından aldım kendisini tam da bordo-mürdüm tonlarında bir kalem ararken.
13-RİMMEL LONDON SCANDALEYES EYE PENCİL (001 BLACK):Sevmeyini çok bu kalemin aktığı için ama ben kömür karası rengini seviyorum.
14-RİMMEL LONDON SCANDALEYES EXTREME BLACK:Fırçası çok tombik olmasına rağmen volume vermesini seviyorum.
15-M.A.C. FACE&BODY (C3):Fondoten sürmek istemediğim zamanlarda ki muhteşem kurtarıcım
16-DİRTY WORKS SMOKEY EYE BRUSH:Herşeye kullandığım fırçam :)
17-REAL TECHNİQUES BLUSH BRUSH:Allıklarımın olmazsa olmazı :) 


Benim ekim ayı favorilerim bunlardı.Sizinkiler nelerdi?

Teşekkür ederim 
Gülşah Atıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder