23 Mayıs 2014 Cuma

SEPHORA ALIŞVERİŞİ

Merhaba tatlışlar
Size anneler günü indiriminde aldığım ürünlerle karşınızdayım

21 haziranda benim nişanım var ki büyük ihtimal detayları size burdan aktaracağım :) 
Neyse nişan günü kullanmak üzere kalıcı ve doğal duran bir fondoten arıyordum ki sebibebinin estee lauder double wear hakkındaki videosuyla aradığımı buldum e hazır sephora'da 3 ürüne %20 indirim de varken alayım dedim 

Kapatıcılığı muhteşem! Tek kelimeyle mükemmel ! Concealer olarak bile kullanılabilir ayrıca spf 10 içeriyor.pürüzsüz bir görünüm için ideal bir fondoten.

 
Bende ki rengi "PALE ALMOND" numarası da "2C2" 
Daha kullanmaya kıyamadım :) nişan günü yaklaşık bi 14 saat yüzümde kalıcak bakalım övüldüğü kadar var mı?

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 124₺ idi indirimle bana 99.20₺ ye geldi

İkinci ürünüm diğer yazımda olucak
Kendinize güzel bakın ! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder