23 Mayıs 2014 Cuma

SEPHORA ALIŞVERİŞİ 2

Merhaba tatlışlar :)

Bir önceki yazımda size sephora alışverişimin bir kısmından bahsetmiştim.Şimdi geldi sıra diğer kısıma.

Nars'ın hemen hemen bütün ürünlerini merak ettiğim doğrudur.hazır indirimde varken şu meşhur allığını bir alayım dedim.Neymiş o demiyorsunuz herhalde.Tabi ki "ORGAZM" :)


Çok tatlı bir renge sahip,içinde küçük ışıltılar bulunan ayrıca bebeksi hoş bir doğallık veren bir allık.tabi ki kullanmaya kıyamıyorum.


İlk nars ürünüme böyle aşık olmam iyi mi kötü mü onu daha sonra anlayacağım :) 

Normal satış fiyatı 85₺ olan bu ürün indirimle 68₺ ye geldi

O gün ben yine ve yine uslu durmadım tabi ki :) üçüncü ürünüm bir ruj markasına,dış paketine,dizaynına ve renklerine gayran olduğum "YVES SAİNT LAURENT ROUGE VOLUPTE"

 
Şunun güzelliğine bakar mısınız :) kozmetik aşığı olan bi bayan bunu mutlaka koleksiyonuna ekler :)
 Bence bu ruj bütün dudak tiplerine uygun.kuru yada nemli hiç farketmez çünkü yapısı o kadar güzel ve örtücü ki hayran olmamak mümkün değil


Bende ki rengi 34 numara çok tatlı,fuşyaya çalan bir pembe.

Normal fiyatı 95₺ ürünün 76₺ ye geldi

E ben bunları bonus kartımla alınca sephoralarda kullanmak üzere 50₺ bonus verdiler bana bende yaramazlığımı hemen o anda yaptım tabi ki :)

Bu güzelliği aldım :)

Bu da soft bir pembe 8 numara

50₺ bonusum olunca 45 ₺ ye geldi bu güzellik :)

Swatchları ise şu şekilde



Kendinize çok güzel bakın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder