3 Ekim 2014 Cuma

Sleek Blush By 3

Yine bir sleek yazısıyla karşınızdayım önceki yazımı okuduysanız orda hayranlığımdan baya bi bahsettim :)
Ben bir blog satışıyla sahip oldum kendisine aslında her makyajla kullanılabilcek renklere sahip değil ama ben hem pigmentasyonunu incelemek hem de degişik renklerde allıklara sahip olmak istediğim için yanlış hatırlamıyorsam 30₺ ye satın aldım hiç kullanılmamıştı


Bence paketinde bir yanlışlık var ama önemli olan içeriği zaten :) 


Sleek blush by 3'ün bende ki rengi "PUMPKİN 363" pigmentasyonu mükemmel ve real techniques'in blush blush'ıyla kullanınca tozutma yapmıyor



Kırmızı tonlu olan lantern benim favorim çünkü herhangi bir markada böyle bir allık görmedim ve sıradışı olduğunu düşünüyorum :) 

 Flasli cekim*

Orta ki daha günlük bir renk olan squash açık pembe tonlu çok sevimli bir allık yine pigmentasyonu harika 

flashsız çekim*

Gel gelelim asıl bombaya bu renge aşığım gerçek bir turuncu kendisi adı p pie :) 

Bende duruşları ise şu şekilde




Elime böyle fırsatlar geçerse diğer renklerini de edinceğim

Hoşçakalın ballar :)

1 yorum:

  1. çok güzel ve canlı renkler ama sürerken korkar insan ama çok güzel durmuşlar 👍 turuncu şahane iç açıcı 💗

    YanıtlaSil