13 Ekim 2014 Pazartesi

M.A.C. Temperature Rising

Merhaba ballar

Bugün bir far paleti yazısıyla karşınızdayım.kendisi m.a.c. in kolleksiyon ürünlerinden "M.A.C. Temperature Rising" 4 lü palet aslında 2 ayrı 4'lü far paleti çıktı bu kolleksiyonda 

       Fotograf netten alintidir*

Bendeki ise temperature rising





Ambalajına bayıldığımı söyleyebilirim bronz tonlarında çok hoş olmuş.ben bir blog satışıyla sahip oldum kendisine ve hiç kullanılmamıştı 

İçindeki renklere gelicek olursak


Çok pigmentli degiller ne yazık ki beauty marked hariç :) mac magazasına gittiğimde swachlamıştım kendisini 2 saat elime bakmalara doyamadım :) 

Swatcları ise şu şekilde


Mac ten beklenmicek bir durum beuty marked hariç diğerlerini sevmedim ama tabi ki kullanacağım

Okuduğunuz için teşekkürler
Gülşah atıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder