13 Ekim 2014 Pazartesi

Dirty Works Double Ended Smokey Eye Brush

Merhaba güzellikler 

Bu kez bir fırça incelemesiyle karşınızdayım

Gratisten aldığım bu fırçanın ilk olarak rengine vurulduğumu söylemeliyim bu tip ürünlerde pembeyle siyahın uyumu bi harika duruyor gerçekten bi dirtyworks klasiği olarak mavi zemin üstüne beyaz puantiyeler yapsalardı çok basit durabilirdi fırçalar


Benim ilk edindiğim fırça tam ismiyle "Dirty Works Double Ended Smokey Eye Brush" 


Çift taraflı fırçalardan bir tarafı pencil brush a benzeyen (biraz daha büyüğü) hem kirpik altında hem göz kalemlerini dağıtmada hem de uyguladığımız farla gözümüze derinlik katmada rahatça kullanabilceğimiz iç yarafı daha uzun sentetik kıllardan dışa doğru daha kısa kıllardan oluşan 




diğer tarafı kesik uçlu ya da açılı diye adlandırdığımız klasik eyeliner fırçalarından


Kesinlikle çok yumuşak kılları kullanırken gözümde herhangi bi acı hissetmedim (the balmın fırçası gibi 😔) çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum eyeliner tarafıyla kaşlarımı bile dolduruyorum.smokey eye brush ismi olmasina ragmen ben tam anlamıyla smokey yapılmadığını düşünüyorum kesinlikle mac217 tarzında bir fırçadan yardım alınmalı


Bu ürünün fiyatı ben aldığımda 9.75₺ ydi yanlış hatırlamıyorsam ve herhangi bir indirim yoktu 



Okuduğunuz için çok teşekkürler
Gülşah atıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder